MY ELDEST SISTER WAS BAPTIZED ! 大姊已受洗!

2010年2月23日

Teaching Center In Pingjen City 平鎮教學中心

The students who love and respect me were composed of four different churches in Chung Li County. We took interesting photos as a owl and a crab together. Two of my students led us to sing a Taiwanese hymn during the worship time. May you enjoy it with us.



感謝上帝的安排,一月帶領一位牧師和一位傳道成為我一對一課程的學生,我採被動的方式接受報名.請為我的學生和教學代禱,願聖靈使我們一起成長,生命被提昇和更新!


除了一對一教學與輔導,其次,教導基層宣教班也是我的服事. 我的學生多數是很認真,敬畏神又愛我,是我的喜樂和冠冕. 上帝使學生們努力學習,又對我的照顧超過我所當承受的呢!







你瞧!去年這一班基宣的學生多才多藝,多可愛呢!這是他們的[貓頭鷹]和[螃蟹]的集體創作合照,以及美妙敬拜主的聲音.請按左方[開始]的按鍵,希望你也能一起享受這些相交共享的恩澤!
Powered by eSnips.com

0 意見:

Historical Ministries

Since 1983

Recent Minisries

Since 2009

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Deluxe Templates 2008

Back to TOP